Sındırgı Jeotermal Projesi Isı Merkezi Açılışı
Sındırgı Jeotermal Projesi Isı Merkezi'nin açılışı yapıldı. Proje kapsamında, 23 kilometrelik boru hattıyla ilçe merkezine getirilen 90 derece sıcaklığa sahip termal su ile ilk etapta 3 bin konut ile ilçedeki seraların ısıtılması hedefleniyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?