Yılda 100 kez ambulans çağırdı: "Devletten başka kimsem yok"
Yılda 100 kez ambulans çağırdı: "Devletten başka kimsem yok"SİNOP Sinop'un Türkeli ilçesinde yaşayan 63 yaşındaki Cemalettin Yalçın, bir yılda 100 kez ambulans çağırmak zorunda kaldığını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?