Kayseri Valisi Günaydın: "3 okulumuzda binin üstünde öğrencimizden numune aldık"
Son Dakika Logo
13.11.2020 01:52
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kayseri Valisi Günaydın: "3 okulumuzda binin üstünde öğrencimizden numune aldık"

Kayseri Valisi Günaydın: "3 okulumuzda binin üstünde öğrencimizden numune aldık" -Kayseri'de korona virüs risklerini minimize etmek için öğrencilere korona virüs testi yapılmaya başlandı Kayseri Valisi Şehmus Günaydın, kentte öğrencilerin okula başlaması ile beraber korona virüs... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement