Kayseri Valisi Günaydın: "3 okulumuzda binin üstünde öğrencimizden numune aldık"
Kayseri Valisi Günaydın: "3 okulumuzda binin üstünde öğrencimizden numune aldık" -Kayseri'de korona virüs risklerini minimize etmek için öğrencilere korona virüs testi yapılmaya başlandı Kayseri Valisi Şehmus Günaydın, kentte öğrencilerin okula başlaması ile beraber korona virüs... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?