Adana Demirspor Başkanı: Sneijder, Sponsorluk Anlaşmaları Nedeniyle Gelemedi
Son Dakika Logo
11.01.2019 01:25
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Adana Demirspor Başkanı: Sneijder, Sponsorluk Anlaşmaları Nedeniyle Gelemedi

1. Lig ekiplerinden Adana Demirspor'da başkan, Wesley Sneijder transferinin sözleşmesindeki sponsorluk maddeleri nedeniyle gerçekleşmediğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (9)

  • Erkan Erkan:
    Sesli güldüm, herkes bana baktı. Sonra onlara da okudum, inanmadılar, gelip kendileri baktılar, şimdi hepimiz sesli gülüyoruz :D :D :D :D :D 6 0 Yanıtla
  • Başgaaannn Başgaaannn:
    ZİYAAAAAAA 5 0 Yanıtla
  • Vb Vb:
    Gelse ne olacaktı 3 2 Yanıtla
  • ADNAN ADNAN:
    Kulüp başkanınin bile bu transferden haberi yoktur.uydurmayin 3 0 Yanıtla
  • oley oley:
    ha ha ha :):):) 3 0 Yanıtla
  • Memleketim Memleketim:
    Baba hakki ana hakki komsu hakki Hollanda hakki seneye gelir verin parasini. 1 2 Yanıtla
  • Dedi naber Dedim iyidir. Dedi naber Dedim iyidir.:
    Şu adam GS den gitmesi ne kadar üzücü. Durup Jübile yapması gereken oyuncudur yani. 2 0 Yanıtla
  • . .:
    Ayakkabısınımı göndermiş.Utanmadan yalan söylüyor. 1 0 Yanıtla
  • Tr80 Tr80:
    Bu Adanademir 2 yıla kalmaz Mersin gibi borç batagindan iflas eder kaybolur gider .demedi demeyin . 0 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement