Boş aracı görenler telefona sarıldı! İntihar eden polisin cansız bedeni ağaçlık alanda bulundu
Son Dakika Logo
31.01.2021 11:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Boş aracı görenler telefona sarıldı! İntihar eden polisin cansız bedeni ağaçlık alanda bulundu

Eyüpsultan'da İstanbul Havalimanı yolu istikametinde sivil araçla yol kenarında duran polis memuru, ağaçlık alanda beylik tabancasıyla intihar etti. Polisin intihar sebebi henüz bilinmezken, olayla ilgili soruşturma sürüyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (9)

  • bayburtlu bayburtlu:
    bızene bızım ıcın onemlı olan bayburtspor un puan alması 10 309 Yanıtla
    88 88:
    bir insan nasıl kötü olabilir diye düşünürdüm ara sıra örneğini verdiniz siz. 150 3
    9344 9344:
    merak etme bulurlar seni... 5 1
    vatandaş vatandaş:
    geçmiş olsun sana 0 0
  • KOSTÜMLER DEĞİŞTİ AMA KOSTÜMLER DEĞİŞTİ AMA:
    oyuncular değişmedi. çalışma saatleri ve şartları, ek görevlendirmeler, torpilazasyon, psikolojik şartlar, sosyo ekonomik şartlar, keyfi muameleler v.b olmak üzere hiç birşey değişmedi. 70 3 Yanıtla
  • abc abc:
    polislik zor mesleklerden birisidr.. lutfen bu mesleğe personel alımı yapılırken uygun kişileri secin.. hele hele torpil asla yapmayın.. bu işe gonul vermiş insanlarımızı alınki.. zevkle ve heyecanla mesleğini icra etsin.. bir çok kişi sadece işim olsun diye polis oluyor bu yanlıştır.. her bunye her insan bu işi kaldıramaz.. yaşamak zor,silah taşımak zor,suclularla mucadele zor,hele hele pandemi döneminde polislik yapmak çok daha zor.. genc arkadaşımızın mekanı cennet olsun. 24 1 Yanıtla
    polis babası polis babası:
    bu mesleğe uygun kişi yok ülkede mesele de burda zaten.şartları iyileştirmek kimsenin aklına gelmiyor nedense 21 3
  • Haddimizi öğrenemedik bir insan bizim yüzümüzden ö Haddimizi öğrenemedik bir insan bizim yüzümüzden ö:
    Çokmu zor, bi soruşturma açıp olayı araştırmak, orda görevli polislerle konuşulsa gerçek ortaya çıkar zaten. Aslında devletin tüm kurumlar için anket yapıp mobing olup olmadığını araştırması gerekir. Bi personel mobinge uğrayıp başka bir yere sürgün edilse mahkeme kararıyla geri döndüğü zaman tayinini çıkartan amire soruşturma açılması ve yol harcırahı vs gibi masrafların o amirden karşılanması lazım ki hiçbir amir keyfi bir davranışta bulunmasın 0 1 Yanıtla
  • Toplum Baytarı Toplum Baytarı:
    Polis alımı yapılırken iltimasla , siyasi yandaşla alınmaması bunun gibi vahim durumlar olması normal Polisin normal sıradan bir vatandaşla bile konuşurken gibi suçlu ile konuşuyormuş gibi davranması başlı başına o mesleki hak etmediği aşikardır ... gidin bakın Almanyanın polis alımında ki şartlarına ... birde bizimkilere bakın.. 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement