"Meyve suyu içmeyin" diyerek paylaşılan video yetkilileri harekete geçirdi! Adana İl Tarım ve Orman Müdürlüğü iddiayı yalanladı
Son Dakika Logo
20.02.2021 03:47
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

"Meyve suyu içmeyin" diyerek paylaşılan video yetkilileri harekete geçirdi! Adana İl Tarım ve Orman Müdürlüğü iddiayı yalanladı

Adana İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, çürük portakallardan meyve suyu yapıldığı iddiasıyla sosyal medyada paylaşılan görüntülerin gerçeği yansıtmadığını, çürük ve bozuk meyvelerin biyogaz taşımacılık üretim tesislerine ham madde olarak verildiğini belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (19)

  • Mois Mois:
    Tarım ve Köy işleri bakanlığın bağlı olduğu kurumların ne kadar güvenirliği var alır rüşveti sus payı veya haberi onların içene göre davranır 28 2 Yanıtla
  • Üretici Üretici :
    Biz ilçeye meyve suyu için vişne alımına geliyor bir kaç bilindik marka biz vişneyi sağlam kasalara toplayıp götürüyoruz orada büyük variller var mavi ağzı kapaklı içine döktüler içindeki meyveler çürümüş içi küçük üvez sineği doluydu hatta bir zamanlar ağaçtan dökülen ezilen çürüyen şeftali elma ve ayvaları aldılar 21 0 Yanıtla
  • Badanacı Badanacı:
    Gerçekleri meyve suyu fabrikalarına meyve taşıyan kamyoncular sorun, orda çalışanlar ve nakliyeciler asla ambalajlı meyve suyu içmezler. 18 0 Yanıtla
  • Nur celebi Nur celebi:
    Olma ihtimali çok yuksek denetim falan yok...Allahtan bulsunlar yapanlar da denetlemeyenlerde ... 15 2 Yanıtla
  • Kd ddd Kd ddd:
    Bozuk şeylerden, kabuklarından meyvesuyu yapıyorlar. Boşuna yalanlamasınlar. Bir meyve suyu güzel oluyor. 1 ay sonra alıyorsun acı bir tad oluyor. 13 0 Yanıtla
  • Hh Hh:
    Hepde yalan.... derler.. meyve suyu neden oluyor 11 2 Yanıtla
  • X X:
    Yalanmı...meyve suyu nasıl yapılıyor bi açıklasın yalan diyenler 6 0 Yanıtla
  • AY AY:
    Paranın neler yaptırabilecegini bilen milletiz. Ört bas etmekte kimse ses etyecektir. 2 0 Yanıtla
  • DENIZ DENIZ:
    PALAVRA PALAVRA ATMAYIN DIN KARDESIZ 0 2 Yanıtla
  • Mustafa Mustafa:
    Yüzde yüz meyve suyu için toplanıyor bir Adanalı olarak 0 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement