Bayraklı Belediye Başkanı Sandal'dan Rezerv Alanı Çıkışı: "Konutlardan, Öncelikle Depremzedeler Yararlanmalı"
Son Dakika Logo
31.05.2022 12:52
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bayraklı Belediye Başkanı Sandal'dan Rezerv Alanı Çıkışı: "Konutlardan, Öncelikle Depremzedeler Yararlanmalı"

İzmir Depremzedeleri Dayanışma Derneği'ni ziyareti sırasında konuşan Bayraklı Belediye Başkanı Serdar Sandal, Cengizhan Mahallesi'nde yapımı devam eden rezerv alanındaki konutlardan öncelikle depremzedelerin faydalanması gerektiğini söyledi. Öneriye destek veren depremzedeler ise "Rezerv alanındaki evler depremzede haricinde birilerine satılırsa kendimizi oraya zincirleriz" diye konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement