Batman'da Polis Uygulamasında Arbede: Adli Tahkikat Başlatıldı
Batman'da asayiş uygulaması sırasında kimlik göstermeyi reddeden bir şüpheli ile polisler arasında arbede yaşandı. Olay güvenlik kamerasına yansırken, valilikten yapılan açıklamada, taraflar arasında karşılıklı şikayetin olduğu ve hem şüpheliler hem de polisler hakkında adli tahkikat başlatıldığı bildirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?