Beylikdüzü'nde Tüm Sağlık Çalışanları Tıp Balosunda Buluştu
Beylikdüzü'nde tüm sağlık çalışanları tıp balosunda buluştuErdinç YILDIRIM/İSTANBUL(DHA)- BEYLİKDÜZÜ Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, 14 Mart Tıp Bayramı'nı nedeniyle sağlık kuruluşlarının temsilcileri ve sağlık çalışanlarıyla birlikte Yemekli Tıp Balosu'nda bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?