Bahçesinde biriktirdiği 16 ton çöpün alınmasını gözleri dolarak izledi
Bahçesinde biriktirdiği 16 ton çöpün alınmasını gözleri dolarak izledi Tuzla'da bir vatandaş, çöp konteynerlerinden topladığı 16 ton çöpü evinin bahçesinde biriktirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?