Radamel Falcao, Real Madrid maçında yok
Son Dakika Logo
21.10.2019 10:41
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Radamel Falcao, Real Madrid maçında yok

Galatasaray'da, Real Madrid maçının kadrosu belli oldu. Kolombiyalı golcü, sakatlığı nedeniyle kamp kadrosunda yer almadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (25)

  • TURGUT YİLDİZ TURGUT YİLDİZ:
    tüm kalbimiz real madridle başarılar real parçala cimbomu 1 8 Yanıtla
  • saffet saffet:
    andone bu kadar formdayken falcao zaten yedek olurdu. olmuş olmamış önemli değil. en dandik forvet 2,5-3 milyona oynuyo zaten üç büyüklerde. falcao 5 alıyomuş, problem değil.. aradaki 2-2,5 milyonu forma satışından çıkarıyo kulüpler zaten. gidip vedat muriq yazan formayı almaz fenerliler, yada diaby yazan forma satmaz beşiktaşta. ama falcao yazan formayı üstüne giyer dünyanın heryerinde dolaşırsın. futboldan anlayan herkes de anlar bu işten.. olaya böyle bakmak lazım.. marka değeri var. 3 5 Yanıtla
    Hemşinli Hemşinli:
    Yemezler Saffeeeet yemezler. Van Persie için Fenere etmediğin laf kalmamıştı şimdi van persieden daha beteri çıktı gsye nasıl çıkacak bu kazık Saffeeeet? :)) 1 0
  • asi asi:
    verin adamın parasını dansöz gibi kıvırsın 5 0 Yanıtla
  • asi asi:
    sizde para çok monaco ile kardeş kulüpsünüz seneye slimaniyi alırsınız kekler 2 1 Yanıtla
  • CİMBOMBOK CİMBOMBOK :
    NEDEN YOK ? O ZAMAN NEDEN BU KADAR PARA VERİLDİ ? KASIMPAŞA MAÇINDA OYNATMAK İÇİN Mİ ? BUNUN DA SORUMLUSU ÇAKMA İMPARATORDUR 2 1 Yanıtla
  • King1907 King1907:
    Evde para saymaktan maça çıkamıyordur 2 1 Yanıtla
  • ali ali:
    bu takımlar batmaya mahkumlar. hep kötü transferler yapıyorlar. çok yazık 0 2 Yanıtla
  • Lucaskan Lucaskan:
    G.saray Falcao yu Sampiyonlar Ligi için almadı ki, Türkiyede şampiyon olsunlar parayı kasasına koysunlar Sampiyonlar lgine direkt gidip ayakbastı parası alıp hersene böyle devam etmek için. 2000 li yılların basında g.saray basarılıydı Ülke puanımızı yükseltti tamam bunlar kabul ama bakın son 10 yılda g.saray ne kadar basarılı olmus Ülke puanımızı yükselten de eriten de onlar... 0 2 Yanıtla
  • balon oldu patladı balon oldu patladı:
    buda ellerinde patladı , ayranınız yok içmeye , atla gidiyonuz mıçmaya , verin adamın parasını , 2 0 Yanıtla
  • hb hb:
    niye alındı ki o zaman oynamayacaksa :) uleyn bir akıllı transfer eden cıkmaz mı bu ülkede!!! hep nerede eşelek :) nerede sakat oyuncu varsa :) hep bizim takımlar transfer ediyor yaaa :) 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement