Galatasaray'da, Real Madrid maçının kadrosu belli oldu. Kolombiyalı golcü, sakatlığı nedeniyle kamp kadrosunda yer almadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (25)
TURGUT YİLDİZ:
tüm kalbimiz real madridle başarılar real parçala cimbomu 18Yanıtla
saffet:
andone bu kadar formdayken falcao zaten yedek olurdu. olmuş olmamış önemli değil. en dandik forvet 2,5-3 milyona oynuyo zaten üç büyüklerde. falcao 5 alıyomuş, problem değil.. aradaki 2-2,5 milyonu forma satışından çıkarıyo kulüpler zaten. gidip vedat muriq yazan formayı almaz fenerliler, yada diaby yazan forma satmaz beşiktaşta. ama falcao yazan formayı üstüne giyer dünyanın heryerinde dolaşırsın. futboldan anlayan herkes de anlar bu işten.. olaya böyle bakmak lazım.. marka değeri var. 35Yanıtla
Hemşinli:
Yemezler Saffeeeet yemezler. Van Persie için Fenere etmediğin laf kalmamıştı şimdi van persieden daha beteri çıktı gsye nasıl çıkacak bu kazık Saffeeeet? :))10
asi:
verin adamın parasını dansöz gibi kıvırsın 50Yanıtla
asi:
sizde para çok monaco ile kardeş kulüpsünüz seneye slimaniyi alırsınız kekler 21Yanıtla
CİMBOMBOK :
NEDEN YOK ? O ZAMAN NEDEN BU KADAR PARA VERİLDİ ? KASIMPAŞA MAÇINDA OYNATMAK İÇİN Mİ ? BUNUN DA SORUMLUSU ÇAKMA İMPARATORDUR21Yanıtla
King1907:
Evde para saymaktan maça çıkamıyordur21Yanıtla
ali:
bu takımlar batmaya mahkumlar. hep kötü transferler yapıyorlar. çok yazık02Yanıtla
Lucaskan:
G.saray Falcao yu Sampiyonlar Ligi için almadı ki, Türkiyede şampiyon olsunlar parayı kasasına koysunlar Sampiyonlar lgine direkt gidip ayakbastı parası alıp hersene böyle devam etmek için. 2000 li yılların basında g.saray basarılıydı Ülke puanımızı yükseltti tamam bunlar kabul ama bakın son 10 yılda g.saray ne kadar basarılı olmus Ülke puanımızı yükselten de eriten de onlar...02Yanıtla
balon oldu patladı:
buda ellerinde patladı , ayranınız yok içmeye , atla gidiyonuz mıçmaya , verin adamın parasını , 20Yanıtla
hb:
niye alındı ki o zaman oynamayacaksa :) uleyn bir akıllı transfer eden cıkmaz mı bu ülkede!!! hep nerede eşelek :) nerede sakat oyuncu varsa :) hep bizim takımlar transfer ediyor yaaa :)20Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (25)