Hemşirelerden vatandaşlara anlamlı çağrı
Hemşirelerden vatandaşlara anlamlı çağrı "Normalleşelim ama maske takmaya özen gösterelim" "Normalleşelim ama sosyal mesafe kurallarına uyalım" 12 Mayıs Hemşireler Gününde Eyüp Devlet Hastanesi hemşireleri, normalleşme dönemiyle ilgili vatandaşlara çağrıda bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?