Beşiktaş Başkanı Fikret Orman: PSG'den Geride Değiliz
Başkan Fikret Orman, Parc des Princes'ta takip ettiği PSG - Real Madrid maçı sonrasında "Bizdeki motivasyon, heyecan ve atmosfer bambaşka. Biz, bu açıdan PSG'den geride değiliz." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (25)