Beşiktaş Başkanı Fikret Orman: PSG'den Geride Değiliz
Son Dakika Logo
08.03.2018 09:15
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman: PSG'den Geride Değiliz

Başkan Fikret Orman, Parc des Princes'ta takip ettiği PSG - Real Madrid maçı sonrasında "Bizdeki motivasyon, heyecan ve atmosfer bambaşka. Biz, bu açıdan PSG'den geride değiliz." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (25)

  • Fenerbahçeli Fenerbahçeli:
    Sayın başkan koyu bir fenerli olarak helal olsun diyorum siz etraftan gelen eleştirilere kulak tıkayın yolunuza devam edin şuraya yorum yazanlar sizin takım başkanları en son ne zaman gidip böyle bir maç izlemiş gidip böyle statları futbolu yerinde incelemiş 14 5 Yanıtla
    FENERCANDIR FENERCANDIR :
    yaw bi sus sende tineri fazla kaçırmışsın resmen saçmalamışsın davar 5 6
  • Baba Fingo Baba Fingo:
    fazla uçuşa geçmeyin münih gibi bir takım çıkar balonu patlatır.ayakta uyumayın boşuna otel parası veriyorsunuz. 11 6 Yanıtla
  • Haydar Haydar :
    Burda yazan fenevlilere gelsin Vardar ovası benden size Vardar ovası 9 2 Yanıtla
  • Sadece Biri Sadece Biri:
    Adama vizyon var, siz böyle açıklamalara dalga geçer gibi yorumlar atıyorsunuz ama Beşiktaş şuanda tarihinin en iyi futbolunu oynuyor. Bence de dediği şeyde haksız değil Beşiktaş taraftarının oluşturduğu atmosferi dünyayanın hiçbir taraftar grubu oluşuramıyor. O yüzden sadece psg değil bütün ya dünya ile kıyaslanabilecek bir taraftar grubu.. 7 4 Yanıtla
    VAH VAH VAH VAH:
    HEH ISTE ANORMAL OLAN BU 1903 YILINDA KURULAN BIR TAKIM SENE 2018 VE TARIHINDE ILK DEFA BUNLARI YASIYOR NE KADAR ACINASI ACIZ BIR DURUM DEGILMI COK FAZLA KALKMAMASI LAZIM BIR YERLERININ IKI SENE SAMPIYON OLAN TAKIMIN TARAFTARININ BU SENE MAC BASI TARAFTAR ORTALAMASI 23 BIN NE KADARDA MUHTESEM BI TARAFTAR BEE UFF GECIN ARTIK O ISLERI GECIN SEREF SEREF DIYE YAPMADIGINIZ SEREFSIZLIK KALMADI RAHMETLI ALISAMIYEN BEYE AGIZA ALINMICAK KUFURLERI EDEN CARSIMI COK ATMOSFERDEN ONCE INSAN OLSUNLAR 0 0
  • avukat memduh avukat memduh:
    psg ile 10 maç ya 9 unda fark yer 1 de ise tek farklı yenilirsin 8 3 Yanıtla
  • Underground Underground:
    PSG sen geri değilsiniz madem neden BAYERN 3 7 Yanıtla
  • ssss ssss:
    doğru onlar 6 yiyor siz 5 8 değişiyor bencede aynısınız 7 3 Yanıtla
  • Korhan Korhan:
    Iyice kafayı yedi şuna sentetik vermeyin kardeşim. 4 5 Yanıtla
  • sarılaci sarılaci:
    az için şu zıkkımı yaramıyor .. 4 5 Yanıtla
  • Abooooo Abooooo:
    1milyar 780 milyon borçlu yaş ortalaması yüksek seneye ne olacağı belli değil transferde futbola para düşünmekten erkek voleybol takımı küme düşmüş günlük yaşayan bir psg ...böyle söyleyin fransızlara bakın size ne diyecek. :) :) 6 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement