Diyarbakır'ın Yeni Stadı Yüzde 98 Tamamlandı
Son Dakika Logo
13.03.2018 11:40
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Diyarbakır'ın Yeni Stadı Yüzde 98 Tamamlandı

TOKİ'nin Diyarbakır'a yaptığı 33 bin kişilik stadın yüzde 98'i tamamlandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (22)

  • diyar21 diyar21:
    türkiyenin en güzel şehirleriden birini 50 sene geri götürdüler stadla şehir sanki süper olacak millette yapacagınız stadı sanki 4 gözle bekliyordu 7 10 Yanıtla
    &&&&& &&&&&:
    size hiç bir şey yapılmaması lazım kıymet bildiğiniz yok Vatan hainleri 7 5
  • Düz Adam Düz Adam:
    Boşuna boşuna hep boşu boşuna. Ülkenin toprağıdır demeye dili varmıyor insanın bi bu bide tunceli. Düşman olmuşlar Dünyanın gülü memleketime insanıma. Anaşistlikten başka birşey bilmeyen hizmete zarar veren güven vermeyen bir topluluk. Kendini şu havuzda bir türlü eritemiyor. Atsan atılmaz ama kendini satacak birilerini bulur. Hendek açın onlara onu severler. 0 16 Yanıtla
  • De here De here:
    En büyük amed spor 7 8 Yanıtla
  • cahit cahit:
    Bu stadyuma Şehit Ali Gaffar Okkan ismi çok yakışır. Diyarbakırlıları da mutlu eder. 12 3 Yanıtla
  • D bakır D bakır:
    Ulan sizin kökünüz selanikten gelme vatan hainleri 9 5 Yanıtla
  • kemal akay kemal akay:
    stad konusunda bile ayrımcılık ne kaddarlık .spor barış sevgi kardeşlik demekse stad hayırlı olsun. 8 5 Yanıtla
  • DİYARBAKIRLI DİYARBAKIRLI:
    Malatyalı ben bir Diyarbakırlı olarak söylüyor hep böyle sizin gibi düşünenler zaten amerıka ısraılın ekmeyıne yağ sürüyor biz turküyeyız her Kürte bu sekil bakarak yanlış Kürtte askerlik yapıyo... devletımız sagol sun var olsun 8 3 Yanıtla
  • Rizeli Rizeli:
    Tunceli 'ye yatırım neden olmuyor...tunceli iyi şeyler hak ediyor. Diyarbakır a yapılan yatırım diğer göğü illerine yapılmıyor... 2 8 Yanıtla
    waw waw:
    diyarbakırda esnaf ve halkın bir kısmı yapılanı görüyor devlete karşı gelmiyor senin tuncelin ise komple çöp hakkariden bile vatansever cıkarda tunceliden cıkmaz beter olun 1 0
  • vatanperver vatanperver:
    devletin verdiği paralarla yapılan bu stad da amed spor gibi pkklı takımların oynatılmamısını isterim. 3 5 Yanıtla
  • Vatan Vatan:
    Vatana ve Millete hayirli ugurlu olsun 8 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement