Milyonlar verip almışlardı, kağıt gibi yerle bir olan 15 katlı binadan geriye borç kaldı
Depremin vurduğu Hatay'da dinamit kullanılarak yıkılan 15 katlı binanın yerle bir olma anı drone kamerasına yansıdı. Daha yılı dolmadan yıkılan binanın sakinleriyse milyonlar verip aldıkları evlerinden geriye borç kaldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?