Bakan Ersoy: "İlk 3 Çeyrekte 32 Milyon Turist Misafir Ettik"
- Bakan Ersoy: "İlk 3 çeyrekte 32 milyon turist misafir ettik" Dünya Turizm ve Kültür Konferansı İstanbul Kongre Merkezi'nde başladı Kültür ve Turizm Bakanı Ersoy: "Göçlerin, savaşların, ticaretin, inançların ve kahramanlık destanlarının anayurdu olan topraklarımız kültürel anlamda da... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?