Ulaştırma Bakanının yıl sonunda hizmete alınacağını duyurduğu Kuzey Marmara Otoyolunun son kesimi...
Son Dakika Logo
03.05.2020 10:34
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ulaştırma Bakanının yıl sonunda hizmete alınacağını duyurduğu Kuzey Marmara Otoyolunun son kesimi...

Ulaştırma Bakanının yıl sonunda hizmete alınacağını duyurduğu Kuzey Marmara Otoyolunun son kesimi görüntülendi 400 kilometrelik otoyolun son 73 kilometrelik Sakarya kesiminde çalışmalar tüm hızıyla sürüyor Büyük bir kısmı tamamlanan otoyol 6'ncı kesiminin de tamamlanmasıyla birlikte 2020... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement