Evlenmek için arabasına verdiği ilan bin pişman etti: Eş ararken belamı buldum
Son Dakika Logo
29.06.2020 08:16
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Evlenmek için arabasına verdiği ilan bin pişman etti: Eş ararken belamı buldum

Antalya'da 2 sene önce arabasının arkasına verdiği ilan üzerine tanıştığı kadınla evlenen 68 yaşındaki adam şimdi çok pişman. Eşinin evlendikten 32 gün sonra kayıplara karıştığını söyleyen adam boşanmanın yolunu arıyor. Talihsiz adam "Eş ararken belamı buldum" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (29)

  • Neo Neo:
    Yasli sapik bunak mezarliktan yer bakacagina kari bakmis belani bulmussun 0 7 Yanıtla
  • SUCU SUCU:
    sana müstehak amca o yaşya karı kız arayacağına ilim yap hac ziyareti yap öbür dünyaya çalış 2 5 Yanıtla
  • Rec Rec:
    Sapkın herif 0 7 Yanıtla
  • James bond James bond:
    en büyük cehalet saflığının ve iyi niyetliliğinin kurbanı olmaktır yabancı kadın olsa bunu ona yapmazdı gafletinin kurbanı olmak böyle bir şey istismara uğratılmak acı bir durum bunu türküm doğruyum çallışkanım diyenler yapıyor ne mavra var bu türk kadınlarında böyle ava giderken avlarlar işte çok vahamet çok bu ülkede. 3 3 Yanıtla
    Prof.DR.Türkoglu Prof.DR.Türkoglu:
    Rusmusun ingilizmi nekadar dürüssün.keske sen evlenseymisin dayiyla. 0 2
    Ahsen Ahsen:
    James bond: rus ukraynali kadinlar da bir cocuk yapip cocuguda alip ulkelerine kaciyorlar..iranliyla suriyeli,irakli,Alman, ingiliz,amerikali,fas li larlada evlenenleri görduk.. 0 1
  • Şerro Şerro :
    Dayı günübirlik takılan o kadar para harcamazdın ne işin var bu yaşta evlilikle 0 5 Yanıtla
  • Haline şükret Haline şükret :
    Ucuz atlatmişsın.hala hayattasin 4 0 Yanıtla
  • Wtf Wtf:
    Allah tan dami korkmamış ?? 4 0 Yanıtla
  • adını yaz adını yaz :
    Amcanın iyi niyeti istismar edilmiş. adaletsiz sistem kadının verdiği zarardan daha fazla veriyor vatandaşına. 3 1 Yanıtla
  • can can:
    dayı evliliğin butlanı diye bir olay var tez zamnda git dava aç senin evliliğini iptal ederler inşallah.neden evlendiğini kınayan vatandaşlar insanın hayat arkadaşı araması neden bu kadar garip geliyor.zina yapsa daha iyi mi olur.demem o ki zihniyette helal yolları kapanmış. 4 0 Yanıtla
  • eeeee eeeee:
    etme bulma dünyası ne işin var emmi tanımadıgım bilmedigin birine nikah kıyoyorsun 1 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement