Diyarbakır'da 10 şoförde korona çıktı, devlet her yerde yolcuları arıyor
Son Dakika Logo
08.06.2020 02:27
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Diyarbakır'da 10 şoförde korona çıktı, devlet her yerde yolcuları arıyor

Diyarbakır'ın Bismil ilçesinde yolcu taşımacılığı yapan 10 şoförün koronavirüs testinin pozitif çıkması sonucu bölge halkı tedirgin oldu. Sürücüler tedaviye alınırken araçlar da dezenfekte edildi. Şimdi filyasyon ekipleri her yerde yolcuları arıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (18)

  • vatandaş vatandaş:
    halen maske takmamak için diretmekte devam ediyor herkes. 10 0 Yanıtla
  • İKİ IKİ DÖRT İKİ IKİ DÖRT :
    BİZ ADAM OLMAYIZ KONUŞMAYA GEREK BİLE YOK SADECE ĞEÇMISIMIZLE ÖVÜNÜR SAZ ÇALARIZ... 9 0 Yanıtla
  • selo selo :
    onlara bir şey olmaz onlar fark 1 6 Yanıtla
  • Türkiye Türkiye :
    Bu şöför olacak adamlar kesin hep birlikte lak lak gır gır yaptılar millete bulaştırdılar bunları seçmece mi alıyorlar anlamadım 6 0 Yanıtla
  • Ergin Ergin:
    Vallah edirneliyiz sinira yakin sehiriz ama ne giriş ne çıkışlarda asla kontrol yok saldilar ipin ucunu allah tüm halklarimizi korusun bu illetten 6 0 Yanıtla
  • Nedamet Nedamet:
    Alla akıl dağıtırken bumlar nerdeymişki herçi insan hayaı ucuz olduğu kesin 1 4 Yanıtla
  • Funda Funda:
    Allah şoförlere yardım etsin.. hayattaki en zor meslek 3 1 Yanıtla
  • Er Er:
    Bunlar milleti corona edecekler, maske takan yok, hijjen yok 4 0 Yanıtla
  • asi asi:
    bu daha ne ki film yeni başladı.... 3 0 Yanıtla
  • Şeyhmus Şeyhmus:
    Belediye otobüsleri bir an önce çalışsın artık 1 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement