Minik Eylül'ü İstismar Edip Öldüren Sapığa 2 Kez Ağırlaştırılmış Müebbet Verildi
Geçen yıl 6 yaşındaki Eylül'ü kaçırıp istismar ettikten sonra öldüren 25 yaşındaki sapığa 2 kez ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (15)