Minik Eylül'ü İstismar Edip Öldüren Sapığa 2 Kez Ağırlaştırılmış Müebbet Verildi
Son Dakika Logo
17.05.2018 04:25
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Minik Eylül'ü İstismar Edip Öldüren Sapığa 2 Kez Ağırlaştırılmış Müebbet Verildi

Geçen yıl 6 yaşındaki Eylül'ü kaçırıp istismar ettikten sonra öldüren 25 yaşındaki sapığa 2 kez ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (15)

  • Günay Günay :
    Şerefsiz, beslemeyin iti içerde her saniyede kesik kesik yapın her tarafını kıvrana kıvrana gebersin içerde it 17 0 Yanıtla
  • Olela Olela:
    Idamı avrupa birliği kaldırdı yoksa almayız dedıler zaten almayacaklar koyun idamı gerı 10 0 Yanıtla
  • Mani77 Mani77:
    Allah rızası için yokmu o Kandira da bir baba yiğit bunun hakkını verse ne olur o babanın da bizimde cigerimiz az da olsa soğur belki.. kissasa kisas adaleti sağlar yasa dışı yollar... 9 1 Yanıtla
  • İSİMSİZ İSİMSİZ:
    BİRDE AF ÇIKSIN İSTİYORLAR.... BİN KEZ DÜŞÜNÜN ................................... 10 0 Yanıtla
  • PALA PALA:
    BAHCELI IDAM DIYODU SASIRDI AFFA DONDU BEYNI SULANDI IDAM OLMAZSA BU OLAYLAR BITMEZ 8 1 Yanıtla
  • Tsklr Tsklr:
    Muebbet hapis cezasi veren hakimden Allah razı olsun bu ulkede halen vicdanli hakimler az da olsa varmış 9 0 Yanıtla
  • LEBRİKAN AMCA LEBRİKAN AMCA:
    YA ŞİMDİ BUNA İÇERDE BİZİM VERGİMİZLE BAKACAK BİZDE GÜNAHA GİRECEZ ASIN GİTSİN YA. 8 0 Yanıtla
  • Akil Akil:
    Ceza evinde seni bekleyen namuslu vatanlerver insanlarla gecirecegin zamani iple cekiyorum 7 0 Yanıtla
    yorumcu yorumcu :
    zaten ceza evinde, mahkemesi sonuçlanmış cezası kesinleşmiş sapık katilin 0 0
  • YETER ARTIK YETER ARTIK:
    ÖMÜR BOYU AĞIRLAŞTIRILMIŞ İŞKENCELİ CEZA VERECEKLERDİ ÇOK YANLIŞ BİR CEZA POLİTİKASI OLMUŞ.24 HAZİRANDA BU İŞ#TAMAM 4 1 Yanıtla
  • kimse kim kimse kim:
    nerde bu idami getirrim meclis onume getirsin imzalarim diyen o adamlar.bos fisss.tamam mi devam mi TAMAM BABA TAMAM.YETER GIT ARTIK.RECEP AYI BITTI MUHARREM AYI GELIYOR.HAYIRLI RAMAZANLAR. 3 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement