Göztepe-Kasımpaşa maçının ardından
Süper Lig'in 27. haftasında konuk ettiği Kasımpaşa'yı 1-0 mağlup eden Göztepe'nin teknik direktörü Ünal Karaman, "İyi oynayarak kaybettiğimiz müsabakalar vardı, bu onun telafisi gibi oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?