Görevi kötüye kullandığı tespit edilen polisler gözaltına alındı
Son Dakika Logo
10.07.2019 08:18
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Görevi kötüye kullandığı tespit edilen polisler gözaltına alındı

Mersin'de görevli 2 polis memurunun ele geçirdikleri kaçak sigaraları para karşılığında irtibatlı oldukları kişilere satıp haksız menfaat sağladıkları tespit edildi. Olayla ilgili düzenlenen operasyonda, olayla irtibatlı 5'i polis memuru 6 kişi gözaltına alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (31)

  • Gerçek Gerçek :
    Tespit edilmiş , kesin bilgi ozaman. iyi olmuş. Polise yetki verin biraz sokaklar Teksas oldu gidişat iyi değil.. 42 14 Yanıtla
    Ghjjj Ghjjj:
    )))))abi şarjör takmasini bilmeyen bayagi polis var ..ondan olmasın 10 25
    Ghjjj ye yanıt Ghjjj ye yanıt:
    Şarjör tasmasını iyi bilen bir polis sana iyi takmış herhalde. Kuyruğunda hala acısı kalmış 30 0
    Kafaya bak Kafaya bak:
    Ne ictin?? Hayat sana güzel, kafaya bak.. 3 1
  • Avşaroğlu Avşaroğlu:
    Polislerin yaptığı çok kötü. Bende 25 yıl polislik yaptım ve şerefimle emekli oldum. Bir allahın kulu haksız yere işlem yaptı, hak yedi diyemez. Ancak polis olsun başka görevde olsun. Adalet geregini siyasetçilerde ve bürokratlardada yapsın isterim. Hak eden savcı hakim olurda. Yargı bağımsız olursa inşallah o günleride görürüz. Ama uzak bir ihtimal. Benim gözümde... 54 0 Yanıtla
  • TEK ADAM REJİMİ TEK ADAM REJİMİ:
    Bu çürük elmalardan adalet gelecek ha ? Görevden alınmaları iyi olmuş . Meslekten atılsınlar . 41 4 Yanıtla
  • Pomem 2018 Pomem 2018:
    Polis demek ekmeğinin peşinde olmak demek :) hicbir şey olmayan polis olsun . Ekmek yesin 3 22 Yanıtla
  • vvvvv vvvvv:
    Polisler acmi hayır gözleri aç. ...yazıklar olsun ....üç tane asgari ücret maasi alıyorlar ... 19 6 Yanıtla
    POLİS POLİS:
    6060 Tl maaş alan polis memurunu göster bana bende onunla birlikte aynı yerde görev alayım. Saçmalama kardeşim 4000-4500 TL arası maaş ne abarttınız ne gözünüze battı ne. 4 12
  • Papazabi Papazabi :
    Bu az para cok para meselesi değil şeref meselesi. 24 0 Yanıtla
  • Kılıc Kılıc:
    Polis bile kaçakcılık yabar oldu eee alırsan sigaradan yüzde yetmiş vergi herkes girer kaçak işine 12 9 Yanıtla
  • Memur Memur:
    Memurlara az maaş çok iş bazen böyle insanlar çıkar kimse kınamasun 3 14 Yanıtla
    İşci İşci:
    Asgeri ücretli ne yapsın? 18 2
    Mehmet Mehmet:
    Gözünüze dizinize dursun altı bin lira maaş alın sonrada çok iş az para deyin ikibin lira maaş alıp onuda zamanında alamayan verdiği ikibin lira ile de hayatını satın aldığını düşünen iş verenlere çalışan işçi ne yapsın. 19 1
    Şizo Şizo:
    Tabi tabi 3 0
    Mehmet e Mehmet e:
    yeğenim okuyupta memur olaydın sıkaklarda gezecene biz parayı kuruşuna kadar hak ediyoruz Elhamdülililiah 1 0
  • Tr Tr:
    Bazı şeyler şeref meselesi.. 15 2 Yanıtla
  • Mehmet akca Mehmet akca:
    Allah belasını versin nerde böyle polis varsa. 12 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement