Ankara Büyükşehir Belediyesi "Sağlık Kabini" uygulamasını hayata geçirdi
Ankara Büyükşehir Belediyesi, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınıyla mücadele kapsamında, bir hemşire ve bir sağlık teknisyeninin görev yaptığı "Sağlık Kabini" uygulamasını hayata geçirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?