Siyanür içtim dedi, AFAD ekiplerini alarma geçirdi
Siyanür içtim dedi, AFAD ekiplerini alarma geçirdi Uzman ekiplerin güvenlik önlemleri altında yaptığı çalışma sonucu şahsın alkollü olduğu ortaya çıktıADANA - Adana'da sağlık ekiplerini arayarak siyanür içtiğini söyleyen H.B., Adana İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü ekiplerini alarma geçirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?