Kamyon, Metrelerce Yükseklikten Park Halindeki Otomobillerin Üzerine Düştü
Elazığ'da belediyeye ait kamyon metrelerce yükseklikten 3 otomobilin üzerine düştü. Araçlarda hasar meydana gelirken ters dönen kamyon şoförü ise ağır yaralandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)