Tezgahı Olduğu Gibi Bırak, Çocuğumuzu Almaya Gidiyoruz"
Antalya'da 28 yıldır evlat hasreti çeken Çakan çifti, tatil için kente gelen bir kadının doğumu sonrası hastanede terk ettiği bebeğin koruyucu ailesi oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?