ADANA Havalar ısındı, Adanalılar dışarı çıktı
Havalar ısındı, Adanalılar dışarı çıktıADANA'da yeni tip koronavirüs salgını tedbirleri kapsamında yürürlüğe giren sokağa çıkma yasağının hafta içi son bulması ve havaların ısınmasıyla birlikte bazı vatandaşların kentte kalabalık gruplar halinde dolaştığı, sosyal mesafe kuralına uymadığı ve... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?