Çanakkale'deki Orman Yangınında Tahliyeler Başladı
Çanakkale'nin merkeze bağlı Kızılkeçili köyünde çıkan orman yangını, 24 saattir devam ediyor. Yangına müdahale için helikopter, uçak, arazöz ve iş makinesi gibi ekipler görevlendirildi. Alevlerin yaklaştığı Kurşunlu ve Dörtyol köyleri tahliye ediliyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?