Bursa Hem Hukuk Mücadelesini Kaybetti, Hem de Sağlığını
Bursa'da merkez ilçe belediyesinde taşeron firmaya bağlı çalışan 4 çocuk, 10 torun sahibi Emine Arık (59), boş çikolata kutusunu aldığı için 16 yıldır çalıştığı kurumdan tazminatsız işten çıkartılınca başlattığı hukuk mücadelesini kaybederek, hüsrana uğradı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?