Üst düzey bir UEFA yetkilisi, Dortmund maçındaki olaylar nedeniyle Galatasaray'a yüksek miktarda para cezasının verileceğini açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (5)
Hasan Paşa:
Gelenden dört gidenden dört. Dört dörtlük takım Galatasaray. . . 176Yanıtla
ÇORAPSIZ:
Kessinler cezayı abi!. . Yanlış anlaşılacak diye arabanın dörtlülerini yakamıyorum yahu!. . 165Yanıtla
para:
Para yokki133Yanıtla
şikeci fener:
şikeci ahlaksızlara da acımamıştı uefa haklılar oradaki taraftar medeniyet görmemiş bizden beter bir de kontrolü zor araya bir sürü fenergenekonlu provokatör karışmıştır67Yanıtla
Ultraslan:
BU SENE ŞAMPİYONLAR LİGİNDE KÖTÜYÜZ ONA LAFIM YOK DA BİZİ ELEŞTİREN FENEWLİLR VE 8 TAŞLILARA SESLENİYORUM SİZ ÇOK MU İYİYDİNİZ DE BİZİ ELEŞTİRİYORSUNUZ BU ÜLKEYE AVRUPADA EN BÜYÜK SEVİNÇLERİ GALATASARAY YAŞATTI VE EN FAZLA PUANI DA GALATASARAY KAZANDIRDI SİZ NE YAPTINIZ SÖYLEYİN BAKALIM HER TAKIMDA DÜŞÜŞ OLABİLİR NE KADAR DA ÜZÜLSEK DE BUNA SİZİN SEVİNMENİZE BİR ANLAM VEREMEDİM SONUÇTA ÜLKE FUTBOLU KAYBEDİYOR . 48Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (5)