Ankara'da 15 Temmuz Gazileri, Trafikte Kalabalık Bir Grup Tarafından Darp Edildi
Son Dakika Logo
29.05.2018 08:51
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ankara'da 15 Temmuz Gazileri, Trafikte Kalabalık Bir Grup Tarafından Darp Edildi

Ankara'da aracıyla seyir halinde olan 15 Temmuz gazisi iki kişi, trafikte yol verme tartışması yüzünden kalabalık bir grup tarafından darp edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (14)

  • Fatih cevahir Fatih cevahir:
    Trafikte saygılı olmayla 15 temmuzun alakası ne? Tüm türkiye gazi ne olacak şimdi???? 9 10 Yanıtla
  • Ahmet Ahmet :
    Şimdi gazi diye suclu olunca dayak atılmayacak mı .komik ülkenin komık çıkışları ve haberleri :)) 15 temmuz kadar kurtuluş savaşını konuşamaz olduk komiğiz valla 7 6 Yanıtla
  • Ada Ada:
    Bulun o pislikleri ve hadlerini bildirin 7 6 Yanıtla
  • Paşalı Paşalı:
    Gazi oldu diye trafigi birbirine katma insanların hayatını tehlikeye atma hakkımı oluyor..? 9 2 Yanıtla
    lazoğlu lazoğlu:
    arkadaş sen safını belli etmişsin zaten sen ordamıydınki kim haklı kim haksız karar veriyosun birdefa bir kişiye on kişinin vurması delikanlılığa sığmaz boş boş konuşma bari 1 1
  • Batuhan Urasoğlu Batuhan Urasoğlu:
    15 temmuz gazileri zemzemle arınmış hiç suçları olmaz :) 9 2 Yanıtla
    lazoğlu lazoğlu:
    arkadaş niyetiniz baştan belli bir kişiye on kişi vurmaz delikanlıkta yeri yoktur adam gaziyiz diyor gene vuruyorlar bugün rahat rahat geziyosan onların sayesinde bari işe yaramıyon bari saygı duy arkadaş 2 4
  • engin engin:
    15 temmuz gazilerini ilah ilan edip hepsine tapınalım sonuçta devletimizi kurtarmışlar hepsi birer kahraman 6 4 Yanıtla
  • Erzurumspor Erzurumspor:
    15 TEMMUZ GAZİLERİNE KORUMA POLİS VE ARAÇLAR VERİLSİN SN:CUMHURBAŞKANIM 5 4 Yanıtla
  • TAMAM TAMAM:
    15 Temmuz Gazisi :) ey allahım 6 1 Yanıtla
  • Fenerlist Fenerlist:
    Nasıl bulunamaz plakası var adı var adresi var! Bu tarz insanlar ya insan gibi yaşamayı öğrenecek ya da doğru hapse! Halkın huzurunu kimsenin bozmaya hakkı yok! 4 2 Yanıtla
  • Lastikçi Lastikçi :
    Şehir eşkıyasını vurmak suç olmaktan çıkartılsın. 2 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement