Sokak ortasında dayak yiyen genç kız konuştu: 3 yıldır peşimi bırakmadı
Son Dakika Logo
29.07.2019 01:41
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sokak ortasında dayak yiyen genç kız konuştu: 3 yıldır peşimi bırakmadı

Rize'de, oturduğu binanın girişinde eski erkek arkadaşı tarafından tekme ve yumrukla dayak yiyen genç kız, dehşet anlarıyla ilgili konuştu. Talihsiz kız, "3 yıldır peşimi bırakmadı. Kendimi dışarı atmasaydım beni boğarak öldürecekti" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (36)

  • Almanya Almanya:
    O savci derhal kovulmali aslinda,kiz karakola gitmeseydi disarda kollarini sallaya,sallaya geziyordu ..adaletimiz cok zayiflamis yazik.. 21 2 Yanıtla
    11 11:
    serbest bırakan savcı degıl hakımdır bıraz ögrende gel 3 8
    ... ... :
    Nihai Karari veren hakim beydir Reis 0 0
  • YORUMCUDAYINIZ YORUMCUDAYINIZ:
    EVLENMEDEN YAŞANAN FLÖRT ve İLİŞKİLERİN SONUCU BU..!!! 17 4 Yanıtla
    Mert Mert:
    ne kadar akılllısın. evlendikten sonrada oluyor bu olaylar. Allah akıl yoksunu bırakmasın! 5 8
    Biri Biri:
    Sus bence. 1 7
  • Teksasli Teksasli:
    Ne guzel memleket.adam dovuyorsun iceriye girmiyorsun olmedikten sonra sorun yok.teksas bizi kiskaniyooo. 11 2 Yanıtla
  • Biri haddini bildirsin Biri haddini bildirsin:
    Rize'de bu adamı aynı hale getirip ve sosyal medyaya verecek kadar, demekki adam kalmamış. Oysa Rize'de Sorsan Delikanlı adam diye çok musvette geziyor 8 3 Yanıtla
    dehşet dehşet:
    gel bide sen aynısını yap rizede,delikanlıysan bakalım adam yokmu 1 0
  • 3 sene oncesi 3 sene oncesi:
    Kızım yaşın 3 sene önce 15 mis nane yemeye o yaşta başlarsan olacağı budur 5 5 Yanıtla
    aa aa:
    tek başına mı yemiş naneyi. Kadın ya suçla. bu olaydan çıkardığın bu mu aldığın nokta bu konu mu kız tarafı yaşının küçüklüğü öyle mi yazık vallaha yazık. 0 1
  • Yeter Yeter:
    Kız 18 yaşında 3 yıl önce ayrılmış daha önce kaç sene önce başlamış fingirdeşmeye hesap karışık gençler uzak durun böylelerinden 7 2 Yanıtla
  • Yiğit Yiğit :
    Rizeli kardeşlerime büyük iş düşüyor 7 1 Yanıtla
  • Önce Vatan Önce Vatan:
    evet cok haklisiniz 15 yasinda sevgili edindigi zaman olgun yas oluyor, ama 15 yasinda evlendigi zaman cocuk oluyor, bu nasil bir carpik anlayis ya, 8 0 Yanıtla
  • osman osman:
    kızın suratını saklayacağınıza magandanın resmini verin 5 2 Yanıtla
  • comment comment:
    3 yil once yani 15 inde sevgilisinden ayrılmış. yani daha çocuk yaşa hanımefendi kendisine sevgili edinmiş. ne diyeyim. o yaşta ne kadar mantılı seçim yapılabilir. işte sonuçlar ortada 6 0 Yanıtla
    aa aa:
    bunu mu anladın bu olaydan çocuk yaşta kıza sevgili diyen ne olacak. 0 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement