Beşiktaş'ta 47 Kişinin Şehit Olduğu Terör Saldırısında 4 Sanık 47'şer Kez Ağırlaştırılmış Müebbet ve 4 Bin 890 Yıl Hapse Çarptırıldı
Son Dakika Logo
17.05.2019 12:35
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Beşiktaş'ta 47 Kişinin Şehit Olduğu Terör Saldırısında 4 Sanık 47'şer Kez Ağırlaştırılmış Müebbet ve 4 Bin 890 Yıl Hapse Çarptırıldı

Beşiktaş'ta 47 kişinin şehit olduğu terör saldırısına ilişkin davada 4 sanık 47'şer kez ağırlaştırılmış müebbet ve 4 bin 890 yıl hapis cezasına çarptırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (10)

  • haydar haydar:
    ankardaki bariş mitingini bombalayan ve onu organize edenlare ne yaptınız onuda bi zahmet söyleyin 3 3 Yanıtla
  • dobra dobra:
    47 kişiyi öldürmüşler 4890 doksan yıl ceza almışlar tam bi komedi adam yaşıyacak belki 100 sene, sonra cezasını en yakın akrabasımı devralacak guldurmeyın adamı kardeşim dalgamı geciyonuz bıde adamı beslıyeceksınız 6 0 Yanıtla
  • konyalı konyalı:
    47 kez ağırlaştırılmış ömürboyu müebbet biterde o 4 890 yıl geçmez usta... 4 0 Yanıtla
  • ulan bu ne ya ulan bu ne ya:
    iyi besleyin aman ha idam önüme gelirse imzalarım diyen adamin önüne idamı babam koyacak sanırım . dünyanın hiç bi yerinde bu manzara yoktur emin olun .. aziz sehitlerimizin ruhu şad olsun başka diyecek bisey kalmıyor . 3 0 Yanıtla
  • ADANALI ADANALI:
    asın ulan asın 3 0 Yanıtla
  • BÜLENT BÜLENT :
    SAYIN ABİM O KADAR UZUN CÜMLE KURMAYA NE GEREK VAR DİREKT ASIN GİTSİN HEM ZAMANDAN HEM YERDEN HEM MADDİYATTAN TASARRUF OLUR 2 0 Yanıtla
  • GooqLe GooqLe:
    Yatip cikarlar...1480 yil nedir ki canim 2 0 Yanıtla
  • Haha Haha:
    4889 olsun sanki o kadar yaşayacak beni o kadar yaşamın ben isteyerek içeri gidecem 1 0 Yanıtla
  • hakan hakan:
    bu nasıl ceza allah aşkına, 47 kişi ölüyor mübbet x müebbet, 301 kişi ölüyor, yallah dışarı 4890 yıl ceza olur mu ? o kadar yaşam mı var ? ağırlaştırılmış müebbet dersin olur biter. 0 1 Yanıtla
  • reelist reelist:
    idamı isteyenler buna ülkede izin vermeyen %48 lik bir kesim var boş yapmayın gelse idam sahsi fikrim harika olur gerici ülke diyecekler var ayık olun 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement