Bir Bayrama Daha Buruk Giriyorlar (1)
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Konteyner kentten görüntü- Sabiha Ahmet ile röportaj- Abir Yetim ile röportaj- Hüseyin Abdullah ile röportaj- Sığınmacılardan Bekir Şeyho ile röportaj Bir bayrama daha buruk giriyorlar- Şanlıurfa, Kilis ve Kahramanmaraş'taki çadır ve konteyner kentlerde barınan Suriyeliler, bayramı ülkelerinden uzakta geçirecek olmanın burukluğunu yaşıyor- Kobani'den (Ayn el Arap) kaçarak Türkiye'ye sığınan ve Suruç'taki çadır kentte barınan Suriyeli Kürtler, ilk kez Ramazan Bayramı'nı ülkelerinin dışında geçirecek- Sığınmacıların tek temennisi, bundan sonraki bayramları savaşın olmadığı bir Suriye'de huzur içinde geçirmek- Sığınmacılardan Abdullah: "Suriye'de devam eden savaş nedeniyle ne oradakiler ne de buradakiler tam anlamıyla bayramı kutlayamıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?