Eşiyle tartışan hamile kadın kendini otomobilden attı
Adana'ya balayına giden çift, otomobilde tartışınca 1 aylık hamile kadın hareket halindeki araçtan kendini aşağı attı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (28)
Biber:
Bu erkeklerden çektiğimiz yeter artık yeter511Yanıtla
bu kadıncagız bununla yaşamaya devam ederse çekecegi var kim bilir ne yaptı kadına kendi canına ve dogmamış bebegin canına kıymak istedi ALLAH YARDIM ETSİN86Yanıtla
tamtam:
adana tabelasını görünce ne yapacağını şaşırmış kadın :)81Yanıtla
Degersiz adana:
Yine adana yine siddet kökunden kazinacak memleket54Yanıtla
MEHMET :
COK MERAK ETTİM SEN NERELİSİN.BAK SENDE SİDDET DÜSÜNÜYORSUN.İŞTE BUNU YAPANLARDA SENIN GİBİ ZİHNİYETİ BOZUKLAR.BEN ADANALIYIM VE GURUR DUYORUM.10
...:
Durduk yere kendini niye arabadan atsin ... Geber sen pislik herif 61Yanıtla
Adama yazikolmus:
Böyle pislik kadın çok 06Yanıtla
Adanamı:
Uzak dursun42Yanıtla
Amin:
Allah benim yolumu adanaya düsurmesin 12
Harbiye Öğrencisi :
Adana mı balayı mı ben ayetkürsi satıyordum kurban olduum iste çocuk geldi 5 milyon lira verdi ayakta mı duramıyom niye mi verdi 5 milyonu yav yürü git yaa41Yanıtla
Hadi ordan:
Harbiye öğrencisiymiş. Daha doğru dürüst cümle kurup yazamıyorsun. Subay olup TSK da ona buna emir vereceksin Takım, Bölük, Tabur veya Alay idare edeceksin öyle mi? Vay başımıza gelenler vay. Çakma Harbiyeli seni. Yürü git.131
Kolluk:
Sen ne içtin lennnn...62
Vezirköprü:
Ya sen ne anlatıyorsun
Ne saçmalıyırsun
Adana ile ne alaka 51
Cesur :
Çok güldüm 12
Öğrenciliğini bil :
Nolmuş Adanaya gardaş 10
Harbiyeli Deniz:
Cesur, adanalı gaspci vardı 4 kere hacca gitmişi aha da dayıya sorarak doğrulatmıştık kolay kolay gülmeyen biz harbiyelileri güldüren birileri çıkıyor gülme dediysem kahkaha diyil yani yüz ifadesinde çok ta bi şekil değiştirme yok asagida geriye kalanlar cevap yetiştirmeye değmezler aşağıda biri beni TDK nin insafına felan bırakmış ben türkçe yapabilseydim tıpa gidicektim zaten zor tuttular beni benim paragrafta anlam yazım çizim noktalama içerik yer değiştirme yüz yılın sorunu zaten tabiki tek sorunumuz bu olsun10
kızgın:
ıyı oku adam urfalı adanaya balayına gelmiş gerçek adanalı yapmaz boyle bır sey 04Yanıtla
Hasan SELÇUK:
Arkadaşlar her zaman söyledim tekrar söylüyorum erkeğin başına ne gelirse kadın yüzünden gelir kadınlardan uzak durun21Yanıtla
aa:
erkeğin başına gelir doğru adam olan erkek ya da kadının başına gelmezzz.00
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (28)