İsrail'in Lod kentinde sokağa çıkma yasağı ilan edildiKentte çatışmalar devam ediyor
- İsrail'in Lod kentinde sokağa çıkma yasağı ilan edildi Kentte çatışmalar devam ediyor İsrail'in Lod kentinde günlerdir devam eden şiddet olayları nedeniyle OHAL ilan edilmesinin ardından yerel saatle 20.00 ile 04.00 arasında sokağa çıkma yasağı uygulanacağı duyuruldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?