Aynı evden 3 kişi, birer gün arayla öldü! Koronavirüsün vurduğu aile hiç aşı olmamış
Son Dakika Logo
27.08.2021 03:23
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Aynı evden 3 kişi, birer gün arayla öldü! Koronavirüsün vurduğu aile hiç aşı olmamış

Ordu'da yaşayan aynı aileden Mustafa Altıntaş, annesi Hamide Altıntaş ve anneannesi Ayşe Yılmaz koronavirüse yakalandı. Testleri pozitif çıkınca karantinaya alınan aile fertlerinden anneanne 24 Ağustos'ta, anne 25 Ağustos'ta oğlu ise 26 Ağustos'ta yaşamını yitirdi. 3 gün art arda hayatını kaybeden aile fertlerinin aşı yaptırmadıkları bilgisi verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • Ali Kublay Ali Kublay:
    İyi olmuş bende aşı karşıtı karşıtıyım 31 123 Yanıtla
    Ilhan Albayrak Ilhan Albayrak:
    Ali Kubilay’a cevap .sen nasıl bir karakdersin ya hiç sende ahlak utanma yokmu bir hata etmişler aşı olmamışlar sen hangi vicdanla bu şekilde bir yorum yapıyorsun Allah senin gibi zihniyetler den bu milleti korusun 0 0
  • Ümit Baş Ümit Baş:
    olanlar yaşasın olmayanlarada karışmayın kardesım kişisel tercihlere saygılı olalım olanlarda hasta oluyor ölenler çıkıyor hafif atlatma diye bişey herkeste olmuyor ki sonuçta 81 65 Yanıtla
    Necati Kaya Necati Kaya:
    Bulastirmanin tercihi olamaz. Kim bilir kaç kişiye bulastirdilar. O zaman dağ basinda izole bir hayat kursunlar. Cehaletin bedeli canla odeniyor. 90 56
    Darkkhan Angel Darkkhan Angel:
    Yoruma yorum atılmadığından buraya yazdım, Sayin Necati Kaya ya hitaben: Kim bilir kaç kişiye bulaştırdılar derken? Aşı olan insanlarla aşı olmayanlar arasındaki tek fark aşı olanlar yakalandıklarında semptomların hafif görülmesi ve hastaliği min. zaiyatla atlatmaları. insanların tercihine saygı duymalı. Keşke aşı olsalardı da hiç olmazsa hastalığın ağır geçmesinin önüne geçebilselerdi. Allah rahmet eylesin. 2 1
    Devrim Atacan Devrim Atacan:
    Aşının koruyuculuguna gecerliligine güvenip asi olunmuyo mu zaten bu nedenle asi olanlara bulastirmalari anlamsiz olmayanlar da riski goze alip olmadilarsa bu durumda sadece kendi canlari gitmis oldu 0 1
  • Ümit Baş Ümit Baş:
    valla yaptırıp ölen profesor gece nöbetinde ölen aşılı hemşirenin haberini yapmadılar hiç algıya gerek yok tarafsız bir şekilde aşıdan ölenlerinde haberlerini yapsalar ya milleti aşı yaptırmak için panikletme oyunları başladı haberler cıkmaya basladı 78 34 Yanıtla
  • ural gedik ural gedik:
    Ne kadar safsınız. Birde aşıdan ölenleri açıklasınlar. 60 32 Yanıtla
  • Şükrü Gökgöz Şükrü Gökgöz:
    Aşı paralı olsa aşı yaptıracak paraları yoktu diye üzülürdük. Bunca çabaya rağmen aşı yaptırmamak bir anlamda başkalarının hayatına kastetmektir. 31 33 Yanıtla
  • serdar serdar :
    Üzülcek bir şey yok kendi tercihleri. Aşıları olsaydı çok iç yakan bir olay olurdu 21 13 Yanıtla
  • Esra Özer Esra Özer:
    Aşı yaptırıp ölen yokmu yapmayın ben iki doz aşımıda yaptırdım oda mecburen oldupu için sol kolumda kalıcı hasar var hareket sıkıntısı yaşıyorum uzun süre fizik tedavi görmem gerek ve o kadar virüs geçiren hatta ölen arkadaşlar İle çalıştım bana bulaşmadı hiç düzenli test yaptırıyorum ama aşı bulaşmayı önlemiyor bu bir iki doz aşı olup ölen insanlarda tanıyorum yani birazda ne çıkarsa bahtına bu iş galiba 2 0 Yanıtla
  • Gökhan Öcal Gökhan Öcal:
    Covid 3 ölü???? 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement