Çanakkale Başvurudan 3 Gün Sonra Böbrek Nakli Yapıldı
Başvurudan 3 gün sonra böbrek nakli yapıldıÇANAKKALE'de 10 aydır böbrek yetmezliği nedeniyle diyalize giren 57 yaşındaki İhsan Özbilen, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi Organ Nakil Merkezi'ne başvurduktan 3 gün sonra gerçekleştirilen organ nakli ile... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?