Başkan Koç: "Zevksiz bir maçtı, ortada bir maçtı"
- Başkan Koç: "Zevksiz bir maçtı, ortada bir maçtı" "İki türlü de olabilirdi skor"DENİZLİ - Fenerbahçe Kulüp Başkanı Ali Koç, Denizlispor karşısında alınan 2-1'lik galibiyetle ilgili olarak, "Zevksiz bir maçtı, aslında ortada bir maçtı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?