İspanya'da bazı kafe ve restoranlar normalleşme sürecinin 2. aşamasına geçti
Son Dakika Logo
12.05.2020 09:47
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İspanya'da bazı kafe ve restoranlar normalleşme sürecinin 2. aşamasına geçti

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: Kent merkezinden görüntüler Restoran çalışanı ile röportaj Kovid-19'un ülkedeki ekonomik ve sosyal etkilerini hafifletmek için hükümetin belirlediği kademeli normalleşme takvimi kapsamında İspanya'nın yarısı ikinci aşama olan 1. seviyeye geçti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement