İspanya'da bazı kafe ve restoranlar normalleşme sürecinin 2. aşamasına geçti
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: Kent merkezinden görüntüler Restoran çalışanı ile röportaj Kovid-19'un ülkedeki ekonomik ve sosyal etkilerini hafifletmek için hükümetin belirlediği kademeli normalleşme takvimi kapsamında İspanya'nın yarısı ikinci aşama olan 1. seviyeye geçti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?