İzmir Çapraz Nakille İkinci Hayata Başladılar
Çapraz nakille ikinci hayata başladılarİzmir'de, 8 yıldır diyalize giren Ahmet Müşfik Karaca (60) ile 4.5 yıllık diyaliz hastası Ahmet Bayar (42), bekledikleri organ bağışı haberi bir türlü gelmeyince, gönüllü donör olan yakınlarından yapılan çapraz nakille ikinci yaşamlarına başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?