Uşak Belediyesi Kent Orkestrası'ndan "Evde Kal' klibi
Uşak Belediyesi Kent Orkestrası, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tehdidi nedeniyle Sağlık Bakanlığının vatandaşlara yaptığı "evde kal" çağrısına hazırladıkları şarkı ve kliple destek verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?