Şırnak Beytüşşebap'ta Caddelere İlk Kez Işıklandırma
Beytüşşebap'ta caddelere ilk kez ışıklandırmaŞırnak'ta 2 yıl önce kayyum atanan Beytüşşebap Belediyesi tarafından caddeler ilk kez Türk bayrağı ve ters lale figürlerinin kullanıldığı sistemle aydınlatıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?