Tüketici "bedel indirimi" hakkını hiç kullanmıyor
Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin, "Kanunen tüketicinin aldığı malın iadesini, değişimini, ücretsiz onarımını ve bedel indirimini talep etme hakkı vardır ancak yaptığımız değerlendirmelerde tüketici, 22 yıldan bu yana ne bize ne de hakem heyetlerine bedel indirimiyle ilgili... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?