Türkiye'nin ilk ve tek 'tıp ve diş hekimliği müzesi' açıldı
- Türkiye'nin ilk ve tek 'tıp ve diş hekimliği müzesi' açıldı Kamulaştırması ve restorasyonu Seyhan Belediyesi tarafından gerçekleştirilen ve Prof. Dr. İlter Uzel'in 1972 yılından beri biriktirdiği eserlerle donatılan Tıp ve Diş Hekimliği Müzesi törenle açıldı Prof. Dr. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?