Bingöl'de bin kişinin istihdam edildiği OSB'de aşılama çalışması başladı
Bingöl'de bin kişinin istihdam edildiği OSB'de aşılama çalışması başladı Bingöl'de yaklaşık olarak bin kişinin istihdam edildiği Organize Sanayi Bölgesi'nde mobil ekiplerce yerinde aşı uygulamasına başlandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?