Üniversiteli kız hastane tuvaletinde doğurup kaçtı
Son Dakika Logo
31.01.2020 12:13
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Üniversiteli kız hastane tuvaletinde doğurup kaçtı

Tekirdağ'ın Kapaklı ilçesindeki devlet hastanesinde bir üniversite öğrencisi evlilik dışı ilişkiden olan 7 aylık bebeğini tuvalette doğurarak kaçtı. Hastanenin güvenlik kameraları tarafından teşhis edilerek yakalanan kadının doğurduğu çocuğun öldüğü anlaşıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (71)

  • Gazi Gazi:
    İşte laik düzen ve karma egitimin sonuçları 39 44 Yanıtla
    Çimdik Çimdik:
    Ne oldu laiklik zoruna mı gidiyor.laiklik olmasa zor yaşarsın kime inanç tahlili yaparsın.hayat bu hayat senin yobaz kafanı ezer geçer 16 41
    1923 1923:
    Bu size hep batacak.taki sonsuza kadar.cehalet hep vardı..ama sanırım 100 yıl sonra sizin gibilere cehalet fosili denecek. 6 1
    meko meko:
    vücut abdestli olup beyin cenabet olduktan sonra laik düzen olmuş şeriat olmuş farkedermi gazi bey önemli olan ahlak bence 5 1
    Gozlem Gozlem:
    Ahlaklı bir şeri düzen dünya üzerinde yok.hepsi rezalet ve faşist. 1 4
    Keko Keko:
    Mal meko senin beyinde dilinde abdestsiz vucut abdest alinca beyin abdestsizmi olur mall 11 ay namaz kilmayan bile oruc tutunca ibadetini canla baska yerine getirwbiliyor sein beynin cenabet 1 0
  • Dünyanın beşik gibi sallanma sebepleri Dünyanın beşik gibi sallanma sebepleri:
    Bazı insanlar buna özgürlük ve modern hayat diyor 46 14 Yanıtla
    . .:
    ne alaka 4 17
    Samsunlu Samsunlu:
    O zaman dünyanın açığını bulabilir miyiz? Zina hiç yapılmazsa Dünyada bir daha deprem olmayacak senin demene göre.Depremle uğraşan bilim adamları hemen bunun üzerine düşmeli! 1 3
    Samsunlu Samsunlu:
    O zaman dünyanın açığını bulabilir miyiz? Zina hiç yapılmazsa Dünyada bir daha deprem olmayacak senin demene göre.Depremle uğraşan bilim adamları hemen bunun üzerine düşmeli! 1 2
  • 1 1:
    suç kızı hamile bırakan erkekte allah askına iffet sadece kadına ait degıldır erkek cocuklarını namuslu yetiştirin. 35 12 Yanıtla
    1 1:
    Çok haklısın 8 2
    . .:
    Kesinlikle doğru.her olayın ardında birde erkek var. 5 0
    Abc Abc:
    Devlet kılıfı ücretsiz dagatıyor yada ertesi gün hapı var kullanabilir. 4 1
  • Selman Selman:
    Bu haberlere çok sık rastlar olduk kadın kız fark etmeksizin çok kolay ilişkiye ğiriyor edep ahlah haya yerlerde ekseriyet artık namusunu eşine saklamıyo toplumun çöküşünün alametleri nesiller bu şekilde gelirse son belli karanlık. 36 1 Yanıtla
    aa aa:
    erkek saklıyor mu namususnu esıne sadece kadınlar uzerınden gıtme. namusun kadını erkegı yokkkkk 3 0
  • Özgür Kızlar Özgür Kızlar:
    Ben güzel bir kızım niçin benim sevligilim yok veya özgür bir kızım istediğimle çıkarım diyorsan sonuç bu..Ailenin rızası ile nişan yapıp edebinle görüşürsen bunlar olmaz sağlam bir temel üzerine ilişkini oturtursun..Yoksa özgür kızlar çook çocuk doğurur.. 26 7 Yanıtla
  • 34 34:
    Yine bir sürü dinci çıkmış şeriat isterük modunda bağrışıyorlar.Bana şeriatla yönetilen bir devletin halkının durumunu anlatın.ilkellik,rezalet,cehalet,rezalet,ahlaksızlık hep bu ülkelerde.soyleyin hangi ülkede insanlar memnun.gariban halk sefaletle boğuşurken krallar prensler bodruma eskort kızlarla 50 tır eşya ile geliyorlar.iranda ise şeriatın devrilmesine her türlü baskıya karşın az kaldı.afganistan olun.tam istediğiniz gibi el kaide,işiz beyniniz tam uyuşur. 13 17 Yanıtla
    44 44:
    Şeriatla yönetilen sözde yerde gerçek şeriat kanunları uygulansa sorun olmaz. Bizim de kanunlarimiz var uygulanmadiktan sonra veya kişiye göre uygulandıktan sonra .... 11 7
  • antipas antipas:
    benim kızım / oğlum yapmaz demeye devam edin. takibi bırakın sonra ağlarsınız 30 0 Yanıtla
  • BİR UYARI BİR UYARI:
    Lütfen kınamayalım çoluk çocuk torununuzda aynı şeyi yaşarsınız. Kınadığınız başınıza gelmeden ölmezsiniz. Lütfen bu kız çocuğu için dua edin ve geçin. Kendi çocuklarınızı da aşırı sıkmadan tatlı dille, hep yanlarında olduğunuzu göstererek yetiştirin. Allah hepimizi affetsin 23 6 Yanıtla
  • ahmet ahmet:
    Çocuk doğduktan sonra nefes alıp ölmüş ise ölüme neden olmaktan ceza alır. 20 1 Yanıtla
  • Neo Neo:
    Çocuklarımız böyle okuyacaklarsa cahil kalmaları daha iyi 19 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement