100 Milyon TL'lik Vurgun Yapan Banka Müdürü Yakalandı!
Son Dakika Logo
23.09.2018 08:01
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

100 Milyon TL'lik Vurgun Yapan Banka Müdürü Yakalandı!

Antalya'nın Alanya ilçesinde yaklaşık 100 milyon TL'lik vurgun yapan banka müdürü, İzmir'de polis ekipleri tarafından yakalandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (27)

  • afzede afzede:
    yakında af çıkar müdür serbest kalır nasılsa burası türkiye 7 4 Yanıtla
    papayenigineli papayenigineli:
    af tasarısını iyi oku sonra yorum yaz 2 1
  • uyms uyms:
    Zenginlerin elindeki doları bozdur bu ülke kurtulur bunlar daha zengin olmak için vatan satarlar hükümet de hala bizlere doları bozdurun diyor vallah billah yok.Git topcuya popcuya siyasetçiye.... 8 2 Yanıtla
  • hakan hakan:
    yazık, bu gibi işleri "bir bilene" sorsaydı keşke... nasıl yapılır, nasıl sıfırlanır diye... 8 0 Yanıtla
  • TÜH BE MÜDÜRÜM TÜH BE MÜDÜRÜM:
    AYIP SANA MÜDÜRÜM BÖYLE Bİ İŞE GİRMEDEN NASIL KAÇACAĞININ PLANINI YAPSAYDIN KEŞKE. OLMADI ÇİTTLİK BANKIN ÇOK DEĞERLİ ÇOK KIYMETLİ MEHMET AYDIN BEYDEN TAVSİYELER ALSAYDIN 7 0 Yanıtla
  • GLTSRY FAN GLTSRY FAN:
    YA ADAMA ÇAMUR ATIYORLAR, YADA ADAM ÇOK SALAK. ALIRSIN 2 GÜNLÜK RAPOR BİNERSİN UÇAĞA SONRA KAFA NEREYE SEN ORAYA. AMA BENCE ADAMA TEZGAH KURULMUŞ. 2 2 Yanıtla
  • Baskan 29 12 Baskan 29 12:
    Kaçmadığına göre para sağlamda 6 ay yatar çıkar sonra o zaman a kadar 100 de 120 olur :)) 2 0 Yanıtla
  • Sonuç? Sonuç? :
    Adli kontrol ile serbest kalır bence. Kalmasa bile Bahçeli kader mahkumu diye tüm dolandırıcıları kaçakçıları, uyuşturucu satanları, gaspçıları serbest bıraktıracak ya o zaman serbest kalır sorun yok. 2 0 Yanıtla
  • Dumur Dumur:
    Allah şeytana uydurmasın yazık sana değil yakınlarna o lekeyle yaşatmaya hakkın yok 1 1 Yanıtla
  • Alanyalı Alanyalı:
    Alanya emniyetine helalolsun.Öyle birBaşsavcımız varki ,sinek uçurtmuyor , çeteleri çökertti yeni geldi çok genç yaşına rağmen başarılı çalışmalara imza atıyor.kendisinden Alanya Halkı çok memnun inşallah gitmez. 1 0 Yanıtla
  • tuu sıfatına tuu sıfatına :
    bi de müdürüm diyenler var cakma müdüre yuhh olsun ne müdürü be insan musveddeleri bunlar insanlar guvenip bankaya gidiyorlar şunların yaptıgına bak agır ceza lazım bunlara 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement