İstanbul'da 800 bin bağımsız bölümün kentsel dönüşümü tamamlandı
ÇEVRE, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, İstanbul'da yaklaşık 800 bin bağımsız bölümün kentsel dönüşümünün tamamlandığını açıkladı. Bakan Özhaseki, kentsel dönüşüm seferberliğiyle riskli yapıları yenileyerek vatandaşları sağlıklı ve güvenli yapılara kavuşturduklarını belirtti. İstanbul'da 170 bin 941 bağımsız bölümün dönüşüm süreci ise devam ediyor. Bakan ayrıca, 5 yılda 1,5 milyon konutun dönüşümünü tamamlamayı hedeflediklerini ve bugüne kadar 127 milyar 926 milyon TL değerinde yatırım gerçekleştirdiklerini ifade etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?