Mahalle yerle bir oldu, geride bir tek muhtar kaldı: "Burayı bırakamam"
Mahalle yerle bir oldu, geride bir tek muhtar kaldı: "Burayı bırakamam" Kimsesiz kalan Elektrik Mahallesi'nin muhtarı Nihat Derviş, son durumu göz yaşları içinde anlattı Depremle birlikte yerle bir olan mahallesini bırakmayan, Elektrik Mahallesi Muhtarı Nihat Derviş, burada yaşayan... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?