Mahalle yerle bir oldu, geride bir tek muhtar kaldı: "Burayı bırakamam"
Son Dakika Logo
28.02.2023 09:16
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Mahalle yerle bir oldu, geride bir tek muhtar kaldı: "Burayı bırakamam"

Mahalle yerle bir oldu, geride bir tek muhtar kaldı: "Burayı bırakamam" Kimsesiz kalan Elektrik Mahallesi'nin muhtarı Nihat Derviş, son durumu göz yaşları içinde anlattı Depremle birlikte yerle bir olan mahallesini bırakmayan, Elektrik Mahallesi Muhtarı Nihat Derviş, burada yaşayan... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement